Interpelacje i zapytania
Interpelacje i zapytania Radnych.
Awaria wodociągu w Pobiednej
Numer: 36, rodzaj: interpelacja
Skierowane do: Burmistrz Leśnej
data wpływu: 2020-01-16, data przekazania: 2020-01-17
W związku z częstymi awariami wodociągu w Pobiednej oraz wcześniejszymi ustaleniami o sposobie informowania mieszkańców, które to nie są realizowane.
1. Dlaczego wcześniejsze ustalenia dot. informowania mieszkańców dotychczas nie są realizowane?
2. W jakiej formie mieszkańcy będą informowani o awarii lub ewentualnych pracach prowadzonych przy wodociągu w Pobiednej?
Interpelujący
Imię i nazwisko | Funkcja | Nazwa klubu |
---|---|---|
Anna Irena Hałas | radny |
Odpowiedź
Odpowiadający: Burmistrz Leśnej
Wydział merytoryczny: Referat Gospodarki Komunalnej, data odpowiedzi: 2020-01-27
W odpowiedzi na Pani interpelację zgłoszoną dnia 14.01.2020 r. dotyczącą awarii wodociągu w Pobiednej wyjaśniamy, że o awariach mogących zakłócić normalne funkcjonowanie mieszkańców informowaliśmy sołtysa Pobiednej oraz poprzez rozwieszenie informacji na terenie Pobiednej. Mówiły one zarówno o braku wody jak i miejscach jej dostawy. Dodatkowo, stosowne wiadomości publikowane były na stronie internetowej gminy.
Nawiązując do sytuacji z dnia 13.01.2020 r. informujemy, że było to zdarzenie jednorazowe i polegało na chwilowym braku wody, nie zakłócającym normalnego funkcjonowania gospodarstw domowych. Stosowna informacja zamieszczona została na stronie internetowej gminy. Opisana sytuacja została Pani wyjaśniona podczas rozmowy telefonicznej z kierownikiem referatu gospodarki komunalnej oraz dodatkowo ustalono, że przedmiotowe informacje związane z chwilowym jak i długotrwałymi przerwami w dostawie wody przekazywane będą oprócz wcześniej stosowanych form także Pani Radnej.