Logo BIP
Herb
Profile Radnych, komisje, interpelacje. Kalendarz posiedzeń.
System Rada dla Mieszkańców - Gmina Leśna

Interpelacje i zapytania

Interpelacje i zapytania Radnych.

Naprawa nawierzchni placu przy budynkach ul. Sienkiewicza 17-18

Numer: 60, rodzaj: zapytanie

Skierowane do: Burmistrz Leśnej
data wpływu: 2020-07-24, data przekazania: 2020-07-24

W nawiązaniu do pisma Burmistrza Leśnej z dnia 01.04.2020 r. pracownicy Urzędu Miejskiego w Leśnej na wniosek mieszkańców ul. Sienkiewicza przeprowadzili wizję lokalną w dniu 30.03.2020 r., stwierdzając faktyczną potrzebę wykonania naprawy nawierzchni placu (dz. Nr 764/38). Wykonanie przewidziano na drugą połowę kwietnia 2020 r.

Pytania:

W imieniu mieszkańców proszę o konkretne wskazanie terminu rozpoczęcia zaplanowanych prac.

 

Treść interpelacji dostępna w załączniku do pobrania

Interpelujący

Imię i nazwisko Funkcja Nazwa klubu
Robert Czeczot radny

Odpowiedź

Odpowiadający: Burmistrz Leśnej

Wydział merytoryczny: Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, data odpowiedzi: 2020-07-28

W odpowiedzi na zapytanie z dnia 24.07.2020 r. dotyczące utwardzenia nawierzchni placu przy budynkach ul. Sienkiewicza 17-19 w Leśnej (dz. Nr 764/38) informujemy, iż prace związane z przedmiotowym zadaniem tj. utwardzenie wskazanego miejsca kamieniem bazaltowym oraz jego mechaniczne zagęszczenie, nastąpi w terminie do 07.08.2020 r.

W odpowiedzi na pismo mieszkańców ul. Sienkiewicza podany został planowany termin wykonania zadania, ponieważ z uwagi na występującą w tamtym czasie (kwiecień 2020 r.) sytuację, związaną z rozwijająca się pandemią, nie mogliśmy jednoznacznie określić dokładnego terminu realizacji prac. Wiele zadań inwestycyjnych zostało wstrzymanych lub wydłużony został czas ich realizacji. Dotyczy to również części inwestycji realizowanych przez gminę Leśna, w tym – utwardzenie przedmiotowego terenu.

Treść odpowiedzi dostępna w załączniku do pobrania