II Sesja Rady Miejskiej w Leśnej
- Data posiedzenia
- 28-05-2024, godz. 10:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Leśnej; ul. Rynek 19 ; 59-820 Leśna
Porządek obrad
- 1. Stwierdzenie prawomocności obrad.
-
2. Przyjęcie protokołu nr I/2024 z Sesji Rady Miejskiej w Leśnej z dnia 07.05.2024 r.
-
3. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
-
3a. zmiany uchwały Nr LXXV/467/2024 Rady Miejskiej w Leśnej z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności mieszkańców Gminy Leśna za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych i wspomaganych /projekt 5/24/
-
3b. oceny zasobów pomocy społecznej /projekt 6/24/
-
3c. ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Leśnej /projekt 7/24/
-
3d. uchylenia Uchwały nr XV/106/2015 Rady Miejskiej w Leśnej z dnia 30 listopada 2015r. w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej /projekt 8/24/
-
3e. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Leśna na lata 2024-203 /projekt 9/24/
-
3f. zmiany budżetu na 2024 rok /projekt 10/24/
-
3g. udzielenia pomocy finansowej dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie /projekt 11/24/
-
3h. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubańskiemu na dofinansowanie zakupu radiowozu na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu /projekt 12/24/
-
3i. ustalenia terminów i tematyki sesji zwyczajnych Rady Miejskiej w Leśnej na 2024 rok /projekt 13/24/
-
3j. ustalenia wysokości diet radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnym Rady Miejskiej w Leśnej /projekt 14/24/
-
3k. upoważnienia Przewodniczącego Rady Miejskiej w Leśnej do dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza Leśnej Pana Szymona Surmacza /projekt 15/24/
-
3a. zmiany uchwały Nr LXXV/467/2024 Rady Miejskiej w Leśnej z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności mieszkańców Gminy Leśna za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych i wspomaganych /projekt 5/24/
- 4. Sprawozdanie Burmistrza Leśnej z wykonania zadań w okresie międzysesyjnym.
- 5. Interpelacje, zapytania radnych.
- 6. Wnioski i oświadczenia.
- 7. Komunikaty.